مزیت پارکت لمینت zenith:تنوع رنگ بندی بسیار زیاد،لمینت ساخته شده از مصنوعات چوبی می باشد و به همین دلیل دمای متعادلی دارد نه کف گرم میکند نه میگذارد سرما منتقل شود،به دلیل قرار دادن فوم در زیر آن کف نرم تر شده و عایق صدا می شود،ظاهر بسیار جذاب چوب طبیعی،این نوع پوشش کف به طور معمول آنتی باکتریال و ضد حشره می باشند،نسل جدید پارکت لمینت ها نسبت به آب مقاومت خوبی دارند و به راحتی آب را جذب نمی کنند که این به معنای ضد آب بودن این محصول نمی باشد.

ساختار لمینت که در کیفیت و قیمت آن تاثیر گذار می باشد:

لایه رویه پارکت لمینت اورلایر می باشد که هر چه گرماژ بیشتری داشته باشد مقاومت سایشی آن بیشتر می شود که با علامت مسکونیAC3، اداری AC4، تجاری AC5 نشان داده می شود.
کاغذ دکوراتیو که همان طرح و رنگ لمینت می باشد.
جنس مغزی پارکت لمینت HDF که مخفف HARD DENSITY FIBERBORD می باشد ،که دانسیته HDF از فاکتورهای اصلی لمینت با کیفیت می باشد و هر چه میزان فیبر HDF بیشتر شود دانسیته آن بالاتر میرود و علاوه بر افزایش استحکام قابلیت ماشین کاری آن افزایش می یابد.
بالانس شیت که از جنس کاغذ دکوراتیو بوده با گرماژ بیشتر جهت بالانس کردن HDF در زیر پارکت پرس می شود.

سایر خدمات شرکت طرح آذین فروش کاغذدیواری ، کفپوش ، پوستر سه بعدی، دیوارپوش ، قرنیز و چمن مصنوعی می باشد.هدف این مجموعه ارائه سبد کامل از محصولات دکوراسیون داخلی با ارائه خدمات با کیفیت و درنهایت جلب رضایت شما مشتریان گرامی میباشد.

ویژگی های پارکت لمینت زنیت 12 میل:

_ استحکام : مقاوم در برابر ضربه و فشار،لمینت مناسب سطح سخت

_ طول عمر : پارکت زنیت 15تا 20 سال برای کاربری مسکونی و تجاری عمر میکند.

_ مقاومت : دوام و قدرت استثنایی بالای این محصول بدلیل ساختار خاصی که دارد  باعث می شود برای سخت ترین کاربردها استفاده شود.

_ ضد اشعه : تغییر نکردن رنگ پارکت در مقابل نور خورشید و اشعه UV

_ طبیعی بودن محصول : 90٪ از مواد خام ساخته شده از چوب است.

_ لغزنده نبودن و داشتن قابلیت نصب آسان : سطح پارکت لمینت زنیت 12 میل لیز نیست و تایل های لمینت با طراحی علمی و پیشرفته بدون درز کنار هم قرار میگیرند که سطحی صاف و مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت با ظاهری زیبا و طبیعی جلوه میکند.

 

 

 

 

منبع : پارکت لمینت زنیت دکورچوب