رنگ یا کاغذ دیواری پی وی سی

در گذشته انتخاب و خرید کاغذ دیواری بسیار ساده تر بود زیرا شما در بازار قدرت اناتخاب زیادی نداشتید و فقط با دیدن چندین مدل میتوانسید به راحتی بین این مدل ها انتخاب مناسبی داشته باشید ولی امروزه با توجه به رشد روز افزون صنعتی دکوراسیون داخلی و ابزارهای مورد استفاده در این صنعت کار کمی برای انتخاب سخت تر شده البته این نکته را نباید فراموش کنیم که با ایجاد تنوع بسیار زیاد در جنس و مدل های مختلف باعث جذابیت بیشتر این صنعت بزرگ شده است.

ما انواع کاغذ دیواری را در بازار امروز داریم که عبارتند از :

کاغذ دیواری پی وی سی با روکش وینیل

کاغذ دیواری های پی وی سی با روکش وینیل به شدت دوام و ماندگاری بالایی دارند، شاید قیمت ها ان ها کمی بیشتر از حد باشد ولی به دلیل دوام بالایی که تقریبا چیزی بین 5 تا 7 سال است باعث میشود تا ارزش داشته باشد تا ان را انتخاب کنید. البته یکی دیگر از نقاط قوت این کاغذ دیواری ضد خش بودن ان است و اینکه به راحتی پاره نمیشودو شما میتوانید از آن به عنوان یکی از انتخاب های اصلی استفاده کنید.

کاغذ دیواری کاغذی

این نوع کاغذ دیواری بسیار نازک است و با استفاده از یک چسب خاص به دیواری چسبیده میشود و از طرفی به راحتی پاره می شود و از طرف دیگر قابلیت شستشو برای این کاغذ دیواری وجود ندارد و شاید یکی از نقاط ضعف نیز محسوب شود. عمر استفاده از این نوع کاغذ دیواری معمولا بین 1 تا 3 سال است. وقتی یکی دیگر از نقاط ضعف این مدل از کاغذ دیواری آسیب پذیری بالای آن است چرا که معمولا در زمان اسباب کشی درر صورتی که وسایل با آن برخورد کنند به شدت آسیب میبند ولی به دلیل مقرون به صرفه بودن یا قیمت مناسب میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای قشر بزرگی باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی امروزه به یکی از انتخاب های جوامع مدرن و به خصوص جوان هستند زیرا که طرح های زنده ای دارند و این ویژگی سه بعدی بودن جذابیت و زنده بودن خاصی را به محیط میبخشد که بسیار جذاب است و شما را در هر سن و شرایطی که باشید ترغیب میکند تا حتی برای یک بار این حس را تجربه کنید. کاغذ دیواری سه بعدی مدل های بسیار زیادی دارد و شما میتوانید با مراجعه به سایت های اینترنتی مدل های مختلف را مشاهده کنید. یکی از سایتهایی که بیشترین تنوع مدل های کاغذ دیواری را دارد سایت مجموعه دکورچوب است که شما میتوانید با سر زدن به این سایت مدل های مختلف را به صورت اینترنتی مشاهده کنید.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو نیز یکی از جدیدترین انواع کاغذ دیواری های است که روانه بازار شده و است و مزایای بسیار زیادی نسبت به موارد دیگر دارد و از مهمترین این ویژگی ها دوام و ماندگاری بالا و ضد حساسیت بودن است و همین موارد میتواند تا مقدار بسیار زیادی شما را قانع کند تا از این نوع کاغذ دیواری یعنی نانو استفاده کنید.

البته انواع دیگر کاغذ دیواری نیز وجود دارد که در این بخش به تعدادی از موارد رایج و محبوب در بازار کاغذ دیواری ایران پرداختیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

 

منبع : خرید کاغذ دیواری دکورچوب